28 januari 2018 Aankondiging Algemene Ledenvergadering Twaalfvoetsjollenclub

Geachte Leden,

Het bestuur nodigt u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op zondag 28 januari 2018 bij Café Restaurant ‘De Vriendschap’, Kerklaan 18, 1921 BL te Akersloot.
De ontvangst is om 14.00 uur.
De aanvang vergadering is om 14.30 uur.
De agenda voor de ledenvergadering vindt u HIER.
De notulen van de ALV van 2017 leest u HIER.

Na afloop van de vergadering is er een gezellig samenzijn met aansluitend een jollendiner. De kosten voor het jollendiner bedragen € 25,- p.p.
Kunt zich HIER aanmelden voor het jollendiner.

HIER de link naar de routeplanner.

Graag tot zondag 28 januari,

Het bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub.

Kort Nieuws.

Jan de Vreede winnaar van de Voorkaag en Hero Nieveen wint de Openingswedstrijden Tijdens de Voorkaag voor de 12-voetsjollen ( bij KWV De Kaag ) wist Jan de Vreede in de  692 met een regelmatige serie als eerste te eindigen in een veld van 11 (15 ingeschreven) deelnemers. Nick Schepp (209) werd tweede en Martin Trompet (864) derde.Hero Nieveen wint Openeningswedstrijden van de KWS.De onlangs gekozen wedstrijdsecretaris van de Twaalfvoetsjollenclub liet zich op het wedstrijdwater van zijn goede kant zien. Met 2 eerste plaatsen en een 2 e plaats wist hij voor Erik van der Meer de openingsserie van de KWS te winnen. Op de derde plaats eindigde de afgetreden wedstrijdsecretaris.In totaal stonden twaalf 12-voetsjollen ingeschreven. Daarvan verschenen 10 deelnemers 1 tot 3 maal aan de start. Zie voor de volledige uitslag HIER.

Uit de ALV

Op zondag 14 april j.l. is tijdens een bijzondere algemene ledenvergadering het nieuwe bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub voorgesteld en bij acclamatie gekozen. Tijdens de bijeenkomst, die plaatsvond in restaurant Lands End aan de rand van het Ketelmeer in de nabijheid van Dronten,  is afscheid genomen van het tijdens de ledenvergadering van 26 januari jl. in Loosdrecht afgetreden bestuur. Dit gebeurde mede naar aanleiding van kritiek op het beleid m.b.t. technische aangelegenheden. De vergadering sprak haar waardering uit voor het werk dat door het nu afgetreden bestuur in de afgelopen periode is verricht!Alle vertrekkende bestuursleden ontvingen het beschilderde bestuursbord voorzien van het eigen zeilnummer en een bos bloemen.