28 januari 2018 Aankondiging Algemene Ledenvergadering Twaalfvoetsjollenclub

Geachte Leden,

Het bestuur nodigt u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op zondag 28 januari 2018 bij Café Restaurant ‘De Vriendschap’, Kerklaan 18, 1921 BL te Akersloot.
De ontvangst is om 14.00 uur.
De aanvang vergadering is om 14.30 uur.
De agenda voor de ledenvergadering vindt u HIER.
De notulen van de ALV van 2017 leest u HIER.

Na afloop van de vergadering is er een gezellig samenzijn met aansluitend een jollendiner. De kosten voor het jollendiner bedragen € 25,- p.p.
Kunt zich HIER aanmelden voor het jollendiner.

HIER de link naar de routeplanner.

Graag tot zondag 28 januari,

Het bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub.

Trainingen Loosdrecht

Beste Twaalfvoetsjollenzeilers, Na het succes van vorig jaar organiseert Jaap Wientjes samen met Annemieke Beemster weer een reeks van 8 wekelijkse (wedstrijd)zeiltrainingen op de dinsdagen op de Loosdrechtse Plassen. Hierbij de uitnodiging.

Bert Hamminga overleden

Ons bereikte het trieste bericht van het overlijden van Bert Hamminga (1951). Bert is jaren lid geweest van De Twaalfvoetsjollenclub. De laatste paar jaar niet. Hij heeft met zijn kenmerkende gedrevenheid zijn bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de Twaalfvoetsjollenklasse. Het meest opvallende daarin is zijn grote inzet voor de internationale contacten, reikend van Europa tot in het verre Japan. Daarnaast heeft hij op wetenschappelijke wijze veel van de technische aspecten en de geschiedenis van het meer dan honderd jaar geleden ontworpen bootje onderzocht en daarover gepubliceerd. Zijn boek zal nog vaak worden gebruikt bij technische zaken en is