28 januari 2018 Aankondiging Algemene Ledenvergadering Twaalfvoetsjollenclub

Geachte Leden,

Het bestuur nodigt u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op zondag 28 januari 2018 bij Café Restaurant ‘De Vriendschap’, Kerklaan 18, 1921 BL te Akersloot.
De ontvangst is om 14.00 uur.
De aanvang vergadering is om 14.30 uur.
De agenda voor de ledenvergadering vindt u HIER.
De notulen van de ALV van 2017 leest u HIER.

Na afloop van de vergadering is er een gezellig samenzijn met aansluitend een jollendiner. De kosten voor het jollendiner bedragen € 25,- p.p.
Kunt zich HIER aanmelden voor het jollendiner.

HIER de link naar de routeplanner.

Graag tot zondag 28 januari,

Het bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub.

Nieuws.

Een nieuw bestuur? Gaan de leden akkoord met de benoeming van het nieuwe bestuur?Na a.s. zondag op 14 april  zullen we het weten.  Op die datum is een bijzondere Algemene Ledenvergadering uitgeschreven. Zal in deze bijeenkomst, na het aftreden van het voltallige demissionaire bestuur, op reglementaire voordracht van een groep van 10 personen een nieuw bestuur verkozen worden?  Leden en donateurs (leden met boot en B-leden met stemrecht en donateurs zonder stemrecht) zijn van harte welkom op zondag 14 april a.s. in restaurant Lands End, Vossemeerdijk 23, 8251 PM, Dronten. Inloop vanaf 14.00 uur. De vergadering begint om 14.30 uur aldaar.

Friendshipseries België.

Op 27 en 28 oktober is er een mogelijkheid om er met de jol op uit te gaan en om mee te doen aan de laatste wedstrijden in 2018 van de Friendshipserie in België. Lac l'Eau d'Heure, nabij Cerfontaine is hierbij de locatie waar dit evenement zal plaatsvinden. Een mooie gelegenheid om het wedstrijdseizoen in een ontspannen sfeer af te sluiten. Ook de OK jollen varen hier mee. Inschrijven kan via de plaatselijke zeilclub SNEH. Klik op Oct 27 en daarna kun je je inschrijven.