28 januari 2018 Aankondiging Algemene Ledenvergadering Twaalfvoetsjollenclub

Geachte Leden,

Het bestuur nodigt u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op zondag 28 januari 2018 bij Café Restaurant ‘De Vriendschap’, Kerklaan 18, 1921 BL te Akersloot.
De ontvangst is om 14.00 uur.
De aanvang vergadering is om 14.30 uur.
De agenda voor de ledenvergadering vindt u HIER.
De notulen van de ALV van 2017 leest u HIER.

Na afloop van de vergadering is er een gezellig samenzijn met aansluitend een jollendiner. De kosten voor het jollendiner bedragen € 25,- p.p.
Kunt zich HIER aanmelden voor het jollendiner.

HIER de link naar de routeplanner.

Graag tot zondag 28 januari,

Het bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub.

Uit de ALV

Op zondag 14 april j.l. is tijdens een bijzondere algemene ledenvergadering het nieuwe bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub voorgesteld en bij acclamatie gekozen. Tijdens de bijeenkomst, die plaatsvond in restaurant Lands End aan de rand van het Ketelmeer in de nabijheid van Dronten,  is afscheid genomen van het tijdens de ledenvergadering van 26 januari jl. in Loosdrecht afgetreden bestuur. Dit gebeurde mede naar aanleiding van kritiek op het beleid m.b.t. technische aangelegenheden. De vergadering sprak haar waardering uit voor het werk dat door het nu afgetreden bestuur in de afgelopen periode is verricht!Alle vertrekkende bestuursleden ontvingen het beschilderde bestuursbord voorzien van het eigen zeilnummer en een bos bloemen.

Boot Holland 2019

De Twaalfvoetsjollenclub, regio Noord staat van 8-13 februari weer met een stand op de bekende watersporttentoonstelling Boot Holland in Leeuwarden.  Iedere dag zullen leden van de Twaalfvoetsjollenclub de stand bemensen. Maak kennis met de 12-voetsjol en ontmoet bekenden. Bij de stand van de Twaalfvoetsjollenclub is het mogelijk goede gesprekken te voeren en alvast plannen te maken voor het seizoen 2019. Zo zal de stand er zo ongeveer gaan uitzien: