28 januari 2018 Aankondiging Algemene Ledenvergadering Twaalfvoetsjollenclub

Geachte Leden,

Het bestuur nodigt u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op zondag 28 januari 2018 bij Café Restaurant ‘De Vriendschap’, Kerklaan 18, 1921 BL te Akersloot.
De ontvangst is om 14.00 uur.
De aanvang vergadering is om 14.30 uur.
De agenda voor de ledenvergadering vindt u HIER.
De notulen van de ALV van 2017 leest u HIER.

Na afloop van de vergadering is er een gezellig samenzijn met aansluitend een jollendiner. De kosten voor het jollendiner bedragen € 25,- p.p.
Kunt zich HIER aanmelden voor het jollendiner.

HIER de link naar de routeplanner.

Graag tot zondag 28 januari,

Het bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub.

Kopenhagen, Vintage Yachting Games 2018

Het begon allemaal met het telefoontje van Vintage organisator Rudy den Outer: doen jullie mee? Pieter vond de klus te zwaar en Bert Hamminga stortte zich op het evenement. Een betere konden we ons niet wensen. Na het klassenevenement in Grou waar we met 25 boten zijn gestart en de Ieren Mark Delany en George Miller met zijn zoon Andrew zich bij ons voegden vertegenwoordigde de jollenvloot zich met 21 boten en 8 nationaliteiten aan de start in Kopenhagen, Denemarken. Oegandees Bert wist zelfs de Japanner Yoichi Komori naar Hellerup/ Kopenhagen te loodsen. Grote nieuwkomer en zeer sterk concurrerend varend was Anīl Cetin die door Rifat Edin uit Turkije werd geïntroduceerd. Een stevige wind en toch wel flinke golven domineerden  de eerste twee dagen. Alix Noël wilde graag samen met Jaap van Hasselt, beiden uit Frankrijk, varen. Jaap regelde  een rib, waarna  Adelia Bleeker ipv Alix tot huisfotograaf werd benoemd. Ze heeft  schitterende foto’s  kunnen maken. Op het moment dat onze verder uitstekende stuurman zijn gashandel open zette leek tegelijkertijd ook zijn testosteron gehalte mee omhoog te schieten en stuiterend over de golven kan Adelia nu zonder omstoten de exacte plek van haar staartbotje aanwijzen.

Klassenevenement Noord.

UITNODIGING VOOR HET NOORDELIJK KLASSENEVENEMENT OP 15 EN 16 SEPTEMBER 2015 Op genoemde data heeft de regio Noord haar klassenevenement in Grou. De wedstrijdorganisatie is als vanouds weer in handen van de Grouwster Watersportvereniging GWS. Inschrijven voor deze wedstrijdserie kan op de website van de GWS. Wij nodigen hierbij iedere jollenzeiler van harte uit om aan dit evenement mee te doen en zich in te schrijven via bovenstaande link. Walprogramma Natuurlijk kan een klassenevenement niet zonder een sociaal programma, waarbij ook niet-wedstrijdzeilers van harte welkom zijn! Op zaterdagavond 15 september is er een jollendiner in restaurant Amicaal, Halbertsmaplein 14 te Grou.