28 januari 2018 Aankondiging Algemene Ledenvergadering Twaalfvoetsjollenclub

Geachte Leden,

Het bestuur nodigt u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op zondag 28 januari 2018 bij Café Restaurant ‘De Vriendschap’, Kerklaan 18, 1921 BL te Akersloot.
De ontvangst is om 14.00 uur.
De aanvang vergadering is om 14.30 uur.
De agenda voor de ledenvergadering vindt u HIER.
De notulen van de ALV van 2017 leest u HIER.

Na afloop van de vergadering is er een gezellig samenzijn met aansluitend een jollendiner. De kosten voor het jollendiner bedragen € 25,- p.p.
Kunt zich HIER aanmelden voor het jollendiner.

HIER de link naar de routeplanner.

Graag tot zondag 28 januari,

Het bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub.

Boot Holland 2019

De Twaalfvoetsjollenclub, regio Noord staat van 8-13 februari weer met een stand op de bekende watersporttentoonstelling Boot Holland in Leeuwarden.  Iedere dag zullen leden van de Twaalfvoetsjollenclub de stand bemensen. Maak kennis met de 12-voetsjol en ontmoet bekenden. Bij de stand van de Twaalfvoetsjollenclub is het mogelijk goede gesprekken te voeren en alvast plannen te maken voor het seizoen 2019. Zo zal de stand er zo ongeveer gaan uitzien:

Friendshipseries België.

Op 27 en 28 oktober is er een mogelijkheid om er met de jol op uit te gaan en om mee te doen aan de laatste wedstrijden in 2018 van de Friendshipserie in België. Lac l'Eau d'Heure, nabij Cerfontaine is hierbij de locatie waar dit evenement zal plaatsvinden. Een mooie gelegenheid om het wedstrijdseizoen in een ontspannen sfeer af te sluiten. Ook de OK jollen varen hier mee. Inschrijven kan via de plaatselijke zeilclub SNEH. Klik op Oct 27 en daarna kun je je inschrijven.