28 januari 2018 Aankondiging Algemene Ledenvergadering Twaalfvoetsjollenclub

Geachte Leden,

Het bestuur nodigt u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op zondag 28 januari 2018 bij Café Restaurant ‘De Vriendschap’, Kerklaan 18, 1921 BL te Akersloot.
De ontvangst is om 14.00 uur.
De aanvang vergadering is om 14.30 uur.
De agenda voor de ledenvergadering vindt u HIER.
De notulen van de ALV van 2017 leest u HIER.

Na afloop van de vergadering is er een gezellig samenzijn met aansluitend een jollendiner. De kosten voor het jollendiner bedragen € 25,- p.p.
Kunt zich HIER aanmelden voor het jollendiner.

HIER de link naar de routeplanner.

Graag tot zondag 28 januari,

Het bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub.

DNK Heeg 2019 afgelast.

Update: Op de website van WV Heeg lezen wij het volgende: In overleg met de organiserende partijen hebben we de beslissing gemaakt om het DNK af te gelasten.Er hebben zich te weinig deelnemers aangemeld om het DNK tot een mooi en succesvol zeilfeest te maken met voldoende uitdaging voor alle deelnemers.Alle inschrijvingen krijgen een bericht en de inschrijfgelden zullen geretourneerd worden. Het minimum aantal deelnemers per klasse was gesteld op 7 deelnemende boten. Inmiddels was er voor wat betreft de 12- voetsjollen, voor de sluitingsdatum van inschrijving, voldoende deelname.

Uit de ALV

Op zondag 14 april j.l. is tijdens een bijzondere algemene ledenvergadering het nieuwe bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub voorgesteld en bij acclamatie gekozen. Tijdens de bijeenkomst, die plaatsvond in restaurant Lands End aan de rand van het Ketelmeer in de nabijheid van Dronten,  is afscheid genomen van het tijdens de ledenvergadering van 26 januari jl. in Loosdrecht afgetreden bestuur. Dit gebeurde mede naar aanleiding van kritiek op het beleid m.b.t. technische aangelegenheden. De vergadering sprak haar waardering uit voor het werk dat door het nu afgetreden bestuur in de afgelopen periode is verricht!Alle vertrekkende bestuursleden ontvingen het beschilderde bestuursbord voorzien van het eigen zeilnummer en een bos bloemen.