28 januari 2018 Aankondiging Algemene Ledenvergadering Twaalfvoetsjollenclub

Geachte Leden,

Het bestuur nodigt u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op zondag 28 januari 2018 bij Café Restaurant ‘De Vriendschap’, Kerklaan 18, 1921 BL te Akersloot.
De ontvangst is om 14.00 uur.
De aanvang vergadering is om 14.30 uur.
De agenda voor de ledenvergadering vindt u HIER.
De notulen van de ALV van 2017 leest u HIER.

Na afloop van de vergadering is er een gezellig samenzijn met aansluitend een jollendiner. De kosten voor het jollendiner bedragen € 25,- p.p.
Kunt zich HIER aanmelden voor het jollendiner.

HIER de link naar de routeplanner.

Graag tot zondag 28 januari,

Het bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub.

Durk Zandstra wint Openingswedstrijden

Op het Sneekermeer werden 20 en 21 augustus de jaarlijkse openingswedstrijden gehouden. De zeilers troffen het: Ondanks enkele keren uitstel vanwege schiftende wind was er over zon en wind geen klagen. Een sterk zeilende Erik van der Meer moest de zondagmiddagwedstrijd laten lopen vanwege een blessure. De strijd werd voornamelijk gevoerd door Jeanette Blokland, Tjibbe van der Laan., Erik van der Meer, Hero Nieveen en Durk Zandstra. Durk wist uiteindelijk de 1e plaats in ontvangst te nemen voor Hero en Erik. Het was een prachtig weekend.

Nieuws en activiteiten

Voiles d'Antibes: Voor iedereen die eens wat anders wil met zijn jol, is er de mogelijkheid deel te nemen aan de Voiles d’Antibes op 31 mei tot 2 juni a.s. Te midden van prachtige jachten (Yachts d’Epoque, Yachts Classiques en “Spirit of Tradition”) met je jol wedstrijdzeilen.Deelname staat open voor alle jollen (met de voorkeur voor hout, zonodig zijn er 2 klassementen.. De jollen zullen liggen in de buurt van de grote schepen. Er is ook ruimte voor campers etc. Meer informatie over de Voiles, festiviteiten en de schepen die daar meedoen, is HIER te vinden. HIER kunt u inschrijven.          HIER kunt u het wedstrijdreglement bekijken.