28 januari 2018 Aankondiging Algemene Ledenvergadering Twaalfvoetsjollenclub

Geachte Leden,

Het bestuur nodigt u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering op zondag 28 januari 2018 bij Café Restaurant ‘De Vriendschap’, Kerklaan 18, 1921 BL te Akersloot.
De ontvangst is om 14.00 uur.
De aanvang vergadering is om 14.30 uur.
De agenda voor de ledenvergadering vindt u HIER.
De notulen van de ALV van 2017 leest u HIER.

Na afloop van de vergadering is er een gezellig samenzijn met aansluitend een jollendiner. De kosten voor het jollendiner bedragen € 25,- p.p.
Kunt zich HIER aanmelden voor het jollendiner.

HIER de link naar de routeplanner.

Graag tot zondag 28 januari,

Het bestuur van de Twaalfvoetsjollenclub.

Nieuws en activiteiten

Voiles d'Antibes: Voor iedereen die eens wat anders wil met zijn jol, is er de mogelijkheid deel te nemen aan de Voiles d’Antibes op 31 mei tot 2 juni a.s. Te midden van prachtige jachten (Yachts d’Epoque, Yachts Classiques en “Spirit of Tradition”) met je jol wedstrijdzeilen.Deelname staat open voor alle jollen (met de voorkeur voor hout, zonodig zijn er 2 klassementen.. De jollen zullen liggen in de buurt van de grote schepen. Er is ook ruimte voor campers etc. Meer informatie over de Voiles, festiviteiten en de schepen die daar meedoen, is HIER te vinden. HIER kunt u inschrijven.          HIER kunt u het wedstrijdreglement bekijken.

Friendshipserie ook in Denemarken.

De organisatie van de internationale Friendshipserie heeft zich voor 2018 aangesloten bij de organisatie van de zo geheten Vintage Yachting Games die dit jaar van 18-22 september zal plaats vinden in Kopenhagen. Na eerdere succesvolle evenementen in Medemblik (2008) en het Comomeer in Italië (2012) , zal de 12-voetsjol zich als voormalig Olympische klasse hierbij aansluiten.  De Vintage Yachting Games wordt om de vier jaar gehouden  voor voormalige Olympische klassen. De organisatie verwacht naast deelname van de 12-voetsjol ook de volgende klassen: Olympiajol, Europe, 12m Sharpie, Flying Dutchman, Yngling, Soling, Draak, 5.5 Meter. Naast deze genoemde boten zijn ook andere voormalige Olympische klassen welkom.